Merhaba arkadaşlar,
Kuzenim bu sene 1. sınıftan 2. sınıfa geçiş yaptı malumunuz eğitimler uzaktan devam ediyor. Teyzem kuzenime 1. sınıf videoları ile tekrar ettiriyordu. Fakat sistem otomatik olarak 1. sınıf kategorisini kaldırdı. EBA 1. Sınıf giriş yapabilip videolar için bir kaç günlüğüne yardımcı olabilecek birileri varmıdır aramızda ?