Hocam ben basvurmadan mesaj geldi şaşırdım ayni sekilde ptt ye gittim cikmamis zaten basvurunuzda yok mesaj gelebiliyor önemsemeyin nerdeyse herkese atılıyor mesaj dediler.
SMS hakkı boşa gitmesin diye mi mesaj atıyorlar? Nasıl önemsemeyin onu bekleyen umut eden o kadar insan var olur mu hiç.