e-devlette ne yazıyor hocam baktın mı oraya? 4 ay sonra 1000 tl veriyoz diyorlar onda da hep sorun vay halimize. bu arada ben de eşim adına başvurmuştum nisanda hala süreç devam ediyor yazıyor..