Arkadaşlar Nisan Mayıs ayı filandı 1000 TL pandemi yardımına başvurmuştum. 4-5 ay sonra geçen hafta PTT Banktan mesaj geldi. 1000 TL yardımı en yakın ptt şubesinden alabilirsiniz diye. 1 haftadır gidiyorum geliyorum alamıyorum. Hesabıma yatan bir şey yok. Aile bakanlığını aradım size çıkmamış ki diyor. Ama gelen SMS var. Başına benzer durum gelen var mı?