teknoloji_org adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanun her zaman çalışandan yana oluyor. Orada çalıştığınızı ispat edebilecekseniz, eliniz çok güçlüdür.
Abi sohbet geçmişleri var ofise girerken kamera kayıtları var. Kamera kaydı varmı orasını bilemiyorum