Hayvan sesleri Ses kirliliği diye geçmiyor hiç biryere şikayet edemezsiniz
Alakası yok.Daha önce mahalleli olarak tavuk ve köpek sesleri yüzünden komşuyu şikayet ettik gelip uyardılar .Tekrarında hayvanları ellerinden alabileceklerini söylemişler.Adam hayvanları daha uzak bir yere taşımak zorunda kaldı.