adsense başvurduğunuzda başka bir reklam ağının reklam kodları olmamalı sitede. Umarım bunu biliyorsunuzdur. Bende çok uzmanı değilim ama yazdım belki bilmiyorsunuzdur diye.
Cevabınıza teşekkür ederim. Önce Adsense'e başvurdum, red yedim, sonra gidip o uyduruk media.net'e başvurdum. Yani adsense'e başvururken sitemde hiç reklam yoktu, hatta eski sitelerimde kullandığım adsense kodlarını eklemiştim, eski kodlar olmasına rağmen red yedim