Merhabalar,

Yaklaşık 15 gün önce Türkiyeye döndüm. Başkanlık seçimlerinde oy kullanmak istiyorum ama herhangi bir açıklayıcı Türkçe kaynağa ulaşamadım. Amerika seçimlerine Türkiyeden katılmış veya bu konu hakkında bilgi sahibi olan varsa ve yardımcı olursa sevinirim.