Şuan yeni bir hesap oluşturdum ve eski hesabımı kapattım. Umarım bir daha böyle bir olay gelmez başıma artık gerçekten yoruldum. Başkasının parası yüzünden başıma bela alma gibi bir niyetim yok. Bir kere daha gerçekleşmesi durumunda finansbank ile çalışmayı bırakacağım