Geçenlerde forumda bununla ilgili bir konu vardı bi araştırın isterseniz. Yeni bir ************** yöntemiymiş. Mutlaka bankanızı bilgilendirin iadeyi onlar yapsın yanlış işlem diye kayıt düşerek ve durumu polise de bildirin bence, sizi arayan numaraları hesap numaraları ile beraber.