Arkadaşlar merhabalar. Finansbank hesabıma son 1 yıl içerisinde 4 defa yanlışıkla para geldi. Artık bu durumdan şüphelenmeye başladım. Hesabım bir ************** işine karışmış olabilir mi ? Hesabıma yanlış havale geliyor, banka beni arıyor ve parayı iade ediyorum. 2 Gün önce yine yanlış havale gelmiş, farketmemiştim bugün öğlen iadesini gerçekleştirdim, 20 dakika önce yine hesabıma yanlış havalenin geldiğini görüyorum. Nasıl oluyor da 1 hesaba 1 yıl içerisinde bu kadar yanlış havale gelebiliyor. Daha önce başına gelen var mı