iLHANENGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuşma tarzında senin karaktersizliğin herhalde dostum. Satış yapıyorsun uslube bak. Alıcı olsaydım canım cicim 2 kelam laf ettik hadi canım yol al git ötede bayıl gibi laflar. Daha birşey demiyorum. Aiptır sadece yaptıgın.
tamam haklısın ozur dılerım ben uzatmayalım kolay gelsın