Hocam merhabalar. Benim iki sorum olacak.
Pinleme yaparken başlık seçimi, girilen etiketler, açıklama bölümünü falan neye göre dolduruyorsunuz bu konuda hiçbir bilgim yok, girilmesi gereken etiketler falan neye göre belirleniyor, nasıl yapılması gerekiyor hiç bilmiyorum.
Birde hangi temaları kullanmamızı önerirsiniz?
Ben hiç etiket girmiyorum hocam. Etiketlerin artık fayda getirdiğine de inanmıyorum. Konudaki spinlediğim makale hangisiyse sığdığı kadar onu açıklama bölümüne ekliyorum.
Jannah tema kullanıyorum şu an. Gözünüze hoş gelen lisanslı bir tema edinebilirsiniz. Temanın mobil uyumlu olması gerekiyor, gerisi teferruat.