Özgün göreceli bir kavram hocam. Resimleri ben çekmedim sonuçta. Ama dediğim gibi kanva ile mümkün mertebe özgünleştirmeye çalışıyorum. Konu başlıklarını resimlerin üzerine yazıyorum, çeşitli efektler ekliyorum vs.
Anladım. Sitenizdeki makalelerin özgünlüğünü merak etmiştim. Spin midir? Kopya mıdır? Kendiniz mi yazıyorsunuz? Satın mı alıyorsunuz?