Merhabalar, son 1.5 aydır sürekli deneme halindeyim, aklınıza gelen gelmeyen tüm sistemlerle (session,token,pinit,iftt,ios vs vs) deneme sistemleri oluşturmuş biri olarak tamamen manuel çalışmanın şu an en etkili sistem olduğu kanısına vardım. Görüntü 1.5aylık tamamen manuel ilgilendiğim bir hesap;
15.09.2020 : Güncel hali
* Görüntüleri kanva ile mümkün olduğunca özgünleştiriyorum. 1 konudaki ortalama 30 resim için en az 1, 1.5 saat vakit harcıyorum. 30 resime 1.5 saat vakit harcayağıma 1.5 saatte 10 tane pintopin site kurarım diyenlerinizde vardır, onlar devam etsinler

* Günde 30-40 pinleme yapıyorum. 1 kere girip ard arda direkt pinliyorum.
* Gün içinde pinterest hesabında geziniyorum, 1-2 tane repin yapıyorum, resimlere tıklıyorum sitelere gidiyorum.
* Günde 1-2 kişiyi takip ediyorum, panolarında geziyorum.
* Konu başlıklarında 30 pin var diyorsa, konulardada mutlaka o sayı kadar görsel oluyor.
Yani bu aralar spam yapmak yerine, açın 1 tane temiz hesap, açın 1 tane temiz güzel bir temayla site. Manuel olarak, mümkün olduğunca özgünvari şekilde sitenizi düzenleyin, emek harcayın.
edit: sorularınızı özelden değil konu altından sorunki hep beraber fikir alışverişi yapalım.