Merhabalar arkadaslar , hafta ici en ge persembeye kadar 20-30k takipci satin alinacaktir . Elinde olan ve piyasa degerinde verecek arkadaslarin irtibata geçmesi rica olunur .
Not: Pm atarken dususler ve ve ortalama kac k gelecegini de belirtirlerse sevinirim .