Değerli arkadaşlar herkese iyi akşamlar,
İstanbul Avrupa yakasında (ben Bakırköydeyim) bisiklete binen var mı? aranızda... 4 sene öncesine kadar düzenli bisiklete biniyordum.
Balkonda duran ve eski aşıklar gibi birbirimize uzaktan baktığımız 😊 bisikletimin bakımını vs yaptım ancak bir türlü yeniden başlayamıyorum... Varsa yakınlarda bisiklete binen eşlik etmek isterim, belki tur sonunda kahve içer yeni fikirler/projeler üzerinde konuşuruz...