Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Özellikle ATM'lerden yapılan işlemlerde hatalar çoğalmaya başladı. Annemin emekli maaşını bir bankadan çekip diğerine yatırırken parayı bloke ettiler. Şimdi de blokenin kalkmasının 3 hafta alacağını söylediler. Benzer durumu bir kaç akrabam daha yaşadı. Kötü düşünmek istemiyorum ama ATM üzerinden 3000, 4000 TL gibi para yatırma işlemlerinde paralar bilerek bloke ediliyor ve 3-4 hafta sonra geri veriliyor. Bankaların durumu malum. Şu anda durum ayyuka çıkmış değil ama paraları bu şekilde bloke edip kullanıyorlarmış gibime geliyor.