turkeylegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müşteri temsilcileri bu şekilde ayrica magduriyetleri devam etmektedir.
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html
Valla hocam bende kullanıyorum bu firmayı. Ancak konunuz da okuduğum kadarı ile kişisel görüşüm şudur ki müşteri ilişkileri çok kötü. Bir firma bu şekilde müşterisine hitap etmemeli çözüm odaklı olmalı. Umarım kendilerini bu konuda düzeltirler.