eaton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gülün diye attım yorumu soru işareti ne ya
Dostum biz seni savunuyoruz ama , sen bir beyfendinin arkadaşıyla gideceği ciddi mekanda böyle bir yorum yapıyorsun yazık kafana