Hocam yüksek müsaadenizle şöyle bir soru yöneltmek istiyorum, kayıt günüyle kişinin fikir vermesini nasıl bağladınız (kişiyi ilk defa gördüm tanıdığım değildir)

katılıyorum. r10 tecrübesiyle konunun ne alakası var ki? yardım istemişsin adam sana yardım etmiş, kalkıp r10 kayıt tarihini yazıyorsun? tuhaf