Merhabalar. Grafik ve tasarım ile ilgili YouTube'de bir video çekicem ve bu videoyu r10 üzerinden nasıl paylaşabilirim? Grafik ve tasarım ile ilgilenen dostlarımın işine yarayacak bir içerik olacak. Şimdiden teşekkürler