yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DNS değişimi 2011'de bitti; şimdi Aktif DPI ile zehirliyorlar bizi.
aktif dpi nedir hocam ne işe yarar bilgi verir misiniz