Merhaba forumdan bir üye ile ticaretimiz olacaktı ve kendisi ben her şeyi ayarladıktan sonra almaktan vazgeçti doğal olarak aldığım şeylere para ödedim ticaretimiz 10 tl olacaktı bu durumda - ticaret puanı kullanma hakkım var mı? ben kullandığımda karşı tarafta bana kullanabilir mi? olayın ücretinde değilim ama arkadaş çok tutarsız önce açtığı konuda 1000 adet ve daha fazla alacağım diyor daha sonra 150 daha sonra 15 dedikten bir süre sonra 30a çıkarıyor ve sonuç hiç almıyor yazım hatası olursa kusura bakmayın. İyi forumlar