Öncelikle Merhaba, 1 - 2 Hafta Önce Evde Internet Değişikliğine gittim ve TürkTelekom'dan Süper Online a Geçiş Yaptım Ama Türk Telekom da hiçbir sıkıntım yoktu
Modem devamlı internetten atıyor internet hızım 35mb olsa bile hiçbir siteye Bağlanamıyorum, evde kimse bağlı olmasa bile internete oyunlarda ping çıkıyor,
Aradığımda ise birkaç modem ayarı yapıyorlar hızınızı %90 arttırdık , modeminizi her saat başı refleyin diyorlar belli bir süre sıkıntı yaratmıyor aradan 2 - 3 Saat Geçtikten Sonra yine aynısını yapmaya başlıyor. Yardımcı Olabilecek varmı neden böyle yapar vs. eğer modemde kaynaklı ise değişim talebi isteyebilir miyim ?
Modemi devamlı reflemek saçma geldi 🤷🏼*♂️