Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ağ sürücüsünü kaldırıp tekrar son sürümünü kurmayı dener misiniz ?
Bunuda denedim. Netsh komutlarını da denedim. Kafayı yicem.