Merhabalar, PC de işlem yaparken durduk yere internet gitti. Kablo ile bağlanıyorum. Modemde herhangi bit sorun yok. Wifi olarak kullanabiliyorum. Modemde ki PC nin bağlı olduğu *** port ışığında yanıyor. Soket uçlarına da baktım herhangi bir sıkıntı yok. Sorun hakkında yardımcı olabilecek var mı?
Wifiden girince sıkıntı varmı ? yoksa ,elinde fazla kablo varsa pcyle modem arası kablonu bir değiş.