ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Almanyada 3 ay çalışsam demekki bütün borcum bitecek..
Almanyada çalışanlar ile sohbet edin özellikle asgari ücretle açıkcas ben kaç kişiyi dinledim...
Tatile gelirkenkredi çekipgelen o kadar çokmuş ki durumlarıçok zayıfmış