Yaşananların sebebi insanların bu milletin evlatlarının geleceğini düşünmeden sadece kendi geçici dünyevi çıkarları uğruna .. satmasıdır başka bir açıklaması yok,

Bugüne nerelerden geldik, ne süreçlerden geçtik, insanlar hangi vaatlere aldandılar, hangi vaatler için oylarını sattılar bunları dönüp bir hatırlaması gerek.. müstehaktır diyeceğim ama sözde var olan bir çoğunluğun acısını çeken bir milletiz işte

O değil de bu mu olacaktı diyenlerin suratına çarpsın bu zamanlar, yeni kan lazım bir tarafta teröristler bir tarafta dedeler amcalar hepsi de makam koltuk sevdası peşinde,
milletin derdi problemi kimsenin umrunda değil yoksulluk sınırı 7bin küsur liraymış, asgari ücret 2 bin küsur

beyefendiler köşklerinde otursun