öncelikle turkiye gibi gelişmekte olan ülkelerde tablo bu olmak zorunda
senin paran 1 dolar 1 lira olsa şuan batarsın aç kalırsın iş bulamazsın herşeye disardan alırsın işsizik olur ülkeye yatırımcı gelmez iş yapmaz
Ne gelişmekmiş yahu 1.dünya savaşında ittifağı olduğumuz almanya gelişimi 70 sene önce tamamladı. Şu an çılgın atıyor. 40 45 sene önce yardımına gittiğimiz kore 20 yıldır gelişmesini tamamladı ekonomisi çılgın atıyor. ula bizim bu gelişme niye tamamlanmıyor lo?