ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Almanyada 3 ay çalışsam demekki bütün borcum bitecek..
Vay be hocam 90 Bİn Tl borcun mu var? Geçmiş olsun. Yada başka bir deyişle 10000 euro borcun mu var? Çok azmış