Hocam yaşlandım. Sırtım felaket derecede ağrıyor. Anormal kifoz var sırtımda. Gözlerim deseniz 6 numaraya doğru gidiyor. Çok yaşlandım çook

Yakın zamanda bir girişimim olacak, çalışmalarımı yapıyorum bakalım. Umarım ses getirir
Bırak çalışmayı, girişimi, spora başla kifoza vs. iyi gelir. Kahvaltıdan önce 50 mekik, öğlen yemeğinden önce 20 şnav, akşam yemeğinden önce 10 barfiks reçete ediyorum sana.
Edit: Ayrıca gün içinde boş kaldıkça sıçra. Bak aşağıdaki abilerine dert yok tasa yok, neden adamlar hiç durmuyor sürekli sıçrıyorlar.
https://www.youtube.com/watch?v=_MO9B2jLOgw