philosopher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz fiyattan yana çekinmiyoruz o açıdan problem yok. Fiyat verecek olanlar net bir şeyi pm veya whatsapp ile iletirse oluruna bakılır ve hareket edilir her halükarda.
hocam doğru söylüyorsunuz fakat hangi fiyata aradığını bilmediğin zaman sadece zaman kaybı yorulduğun ile kalıyorsun sen ben 8,60 dolardan alırım diyorsan yönlendiririm birine ama dediğim gibi zannedersem bu işin içindesin sözüm meclisten dışarı tanımıyorum sizi ama bu pis hastalık çıktığından beri herkes te milyarlarca ürün var herkes milyarlarca ürün alıyor bu sadece alıcı ile değil tedarikçi için de geçerli