firatmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fabrikanın üretemediğini r10 nasıl üretsin hocam
en tatlı sabahlar cokokremle başlar derler ya hanii..
Burda da en tatlı üretimler r10la başlar☺