firatmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fabrikanın üretemediğini r10 nasıl üretsin hocam
Bir kaç adet fabrika ile görüştük, burada gerekirse 5-10 adet fabrika sahibi ile anlaşıp işlemleri gerçekleştireceğiz. R10 bir aracı, üretici değil kolay gelsin.