Hocam yaşlandım. Sırtım felaket derecede ağrıyor. Anormal kifoz var sırtımda. Gözlerim deseniz 6 numaraya doğru gidiyor. Çok yaşlandım çook

Yakın zamanda bir girişimim olacak, çalışmalarımı yapıyorum bakalım. Umarım ses getirir
Geçmiş olsun, merakla bekliyor olacağım. Çok fazla işi aynı anda yapmak yıpratır insanı, kendine de vakit ayırmalısın. Tereciye tere satmak gibi olacak ama sağlıktan ötesi yalan, bunu en iyi siz bilirsiniz bir doktor olarak. Sizler gibi akıllı, çalışkan, bilim kadınlarını görmek gururlandırıyor beni. Eminim forumdaki diğer arkadaşlarda benimle aynı fikirdedir. Aslında bahsetmek istediğim buydu. Böyle biri için programlama çerez kalır, bunun da üstesinden gelirsin sen.

Saygılar.