bilgekadin2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben kim yazılım kim. Tövbe haşa yanından bile geçemem. Profesyonel tıp öğrencisiyim hocam

Aha büyük konuştum. 3-5 yıl sonra beni tema-script satışlarında göreceksiniz kesin.
Böyle bir girişimin beni şaşırtmazdı aksine bu zamana kadar yapmamış olman şaşırtıyor. Çünkü fazlasıyla azimli birine benziyorsun, öğrenmen çok kısa süre alacaktır.