CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben en son TUS geçtiniz uzmanlık okuyorsunuz diye hatırlıyorum yanlış da olabilir tabi
Hayır hocam henüz mezun olmadım. 4 Ekim'de gireceğim TUS'a