amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam siz tıp öğrencisi misiniz? Ben hep yazılımcı diye tahmin ediyordum
Hocam ben kim yazılım kim. Tövbe haşa yanından bile geçemem. Profesyonel tıp öğrencisiyim hocam

Aha büyük konuştum. 3-5 yıl sonra beni tema-script satışlarında göreceksiniz kesin.