Retina incelmesi, astigmat-miyop bilmem ne hepsi var gözlük takıyorum, damla kullanıyorum, 6 ayda bir düzenli muayene oluyorum. Ne olursa olsun göz-diş-ruh sağlığınız için mutlaka doktora gidin, geri dönüşü olmayan sonuçlara yol açıyorlar.