CelkanMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üste taşımak ve katkı sunmak için yorum yapıyorum. Kolay gelsin.
bende aynı görüşteyim sizinle.

hayırlı işlerin olsun, mesajım bulunsun, iş oldukça paslaşırız