2 yıl VDS paketlerini kullandım, genel olarak memnundum. Sunucuda kritik sorun olmadığı sürece hizmetinizi sorunsuz kullanıyorsunuz. Sorun olduğunda kalıcı çözüm bulmak çok uzun sürüyor. 4 core 8 gb ram'li makinede günlük 2k hitli sitemi barındıramadım, sonuç olarak odeaweb'e geçiş yaptım. Fiyatları uygun olduğu için ileride yine kullanabilirim.