mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlaşıldı. Böyle bir şey çok saçma değil mi anlam veremedim:/ neden yapsınlar ki böyle bir şeyi.
Niye saçma olsun, ne firmalar gördüm bir ay bekliyorlar diyor birde... Dolar kurundan alınan kiralanan sistemler.

Neden 1vds hakkını satmak yerine off durumda bekletsin ki adam bir ay? Sözleşmesinde yazıyorsa o gün boyunca hizmeti kapatır siler ve yeni müşteriye satar.