Eselax kullanıyorum tek kötü yanı ödeme süreniz geçince hizmeti sonlandırıyorlar birde tehtit eder gibi 24 saat süre veriyorlar birde anında gecikme faizi.
1 kez karşılaştım insanların hastası olabilir müsait olmayabilir bir kaçgün geciktirdi diye tüm emeklerini verdikleri siteyi silmeye kalmamalı.
Ne firmalar var 1 ay bekliyorlar.
Teknik destek konusunda hiç sıkıntı yaşamadım.