Sadece olay anlatmak ve bunu kronolojik olarak sıralamak bir hikaye oluşturmak için yeterli değil.
Size tavsiyem, olay anını insanın gözünde canlandıracak imgeler, benzetmeler, tasvirlerde bulunun. Böylece hem içerik artacak hem de insanlar daha rahat şekilde olaylara dahil olacak.
Çok teşekkür ederim hocam. Dikkatli olucam