Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Böylesine yüzyılda karşılaşacağımız bir salgını yaşıyoruz fakat hemen 1 haziranda normalleşmeye gidip turizm için yapmadıkları kalmadı. Onu da geçiyorum koskoca devlet halkına 1 ay bile bakamadı. Bu Dünya asla düzelmez, o iyi bir dünyanın olduğu pembe hayaller yalan. Bundan ikibin yıl önce Dünya da nasıl savaşlar ve vahşetler varsa, bugünde farklı bir versiyon ama tamamen aynı amaç devam etmekte. İnsanoğlu çok acayip bir mahlukat, hırsları ve bu hırsların meydana getirdiği kötülükler asla bitmeyecek.