Faturayı millete kesen, milletin yapısından uzakta, milleti tanımıyor demektir Günde 15 - 20 kişi ölüyor dersen millet de zaten rahat iyice rahatlar. Düğünü, cenazeyi yasaklamazsan bu millet gider. Akrabalar birbirine küsüyor düğüne gelmedi diye pandemiden dolayı. Evde kalmasına kalınır da, mecburi olarak işe gidenler ne yapacak? Otobüs seferlerini millet mi artıracak? Okullarda temizlik görevlileri yok. Hep tribünlere oynuyorlar maalesef. Gündem ekonomi, covid-19 açıyorsun haber kanallarını aynı şakşakçılar bambaşka gündemler hakkında aynı cümleleri kuruyorlar. Sanki virüs yok ülkede, sanki her şey normalmiş gibi. Eğitim seviyesi düşük, durumun ciddiyetini kavrayamayacak geniş bir kitle de rahatlıyor haliyle. Elbette milletimizde de hata vardır ama balık baştan kokar.