300 olsa ne olacak 500 olsa ne olacak daha mı bilinçli olacağız. İki gün önce maske tak diye uyardığım arkadaşım bana bir şey olmaz dedi laf sokacaktım cezayı yersen dünyan kararır diyecektim yine anlamazdı az önce mesaj atmış 3150 tl ceza yemiş dünyası kararmış. Hasta olmayı değilde cezayı daha çok önemsiyor toplum. Hasta oldun öldün kurtulursun sağ kalanlara ne oluyor? Okullar açılacak eğer çocuğunuz varsa göndermeyin boş işleri bırakın kendi çarenizin peşinden koşun. Devlet için bizler ufak sayılarız zaten bizi hiç önemsemediler ölüm konusunda bile hastanelerin dolmaması öncelikli oldu. Öğrenilmesi gereken bilinmesi gereken dünya kadar şey varken her gün bıkmadılar aynı şeyleri söylemeyi ve tedbirli olun demeyi, bilgi eksikliği varken nasıl doğru tedbir alalım. Adam yerdeki maskeyi alıp takıyor şaka gibi. Hastaneler dolup taşar sonra başlarız yine ev yasaklarına. Şöyle onbinlerce kişi ölseydi çok iyi olurdu güzel bir deneyim olurdu. Neyse umudumuzu kaybetmeyelim belki ikinci dalga da ölüm sayıları artar okullarla birlikte. Süreci çok iyi yönetiyoruz diyenler bu sefer ne derler merak ediyorum. 30 ağustosu kutlayalım hadi biz herkes insin sokaklara kimsede maske takmasın kökten kurtulalım.