Herkes kendi güvenliğinden sorumludur arkadaşlar yanlış anlamayın ama şu vaka sayısı ile ilgili eleştiriler bana anlamsız geliyor, korkunuz varsa tedbirli olun, olmayanları uyarın, çok zor olmasa gerek. Yani çok çok korkuyorsanız kendinizi eve hapsedin. Olmaz değil mi? Eee o zaman neye isyan ediyorsunuz gene yasaklar gelse çözüm olacak mı ki? Olmayacak, en fazla hafifler, daha önce olduğu gibi. Aşı yoksa günlük vaka 1 deseler de gıkım çıkmaz. Aklı olan tedbirini alsın, almayan arkadaşlara da Allah acil sifalar versin simdiden.
İyi diyosun da adam almıyor işte önlem falan e insan full evde neyle besin alıcak? İlla ki pazara markete bi yere gidicek bunun için herkesin bilinçli olması gerek özellikle yöneticilerin. Hala düğün yaptırıyolar ne düğünmüş be!