Şöyle bir sitem var bana göre onay için gereken her şeyi doğru yaptığımı düşünüyorum fakat 3. kez gönderişim ve 3.kez red yedim. Bu 2.sitem ilk sitemde gönderir göndermez onay aldım diye hatırlıyorum. Sizce site de yaptığım bir hata var mı veya neyi yanlış yapıyorum. Bana yanlışlarımı söyleyebilecek biri varsa çok sevinirim gerçekten. Şimdiden teşekkürler.
Sitem
1.Slider gereksiz büyük iptal ediniz..
2.Hakkımızda eksik
3.cooki göremedim.gözümden kaçmıs olabilir
4.onedio dan biraz alıntı var gibi bazı makalelerde
5.translate yapmayın
6.resimlere mutlaka filigran ekleyin mesela watermark eklentisi gibi